poniedziałek, 10 października 2011

Czas zacząć...

Długo szukałem jakiejś dziedziny w które bym się spełniał. Interesuję się tak wieloma rzeczami, jednak żadna z nich nigdy nie przykuwała mojej uwagi na tyle mocno by oddać się jej w pełni. Dopiero kilka dni temu dłużej się nad tym zastanowiłem i doszedłem do wniosku że w dużej mierze moje życie zawsze w jakiś sposób związane było z jedzeniem. Już jako mały chłopiec uwielbiałem przesiadywać z moją babcią w kuchni. Pamiętam kiedy pierwszy raz lepiliśmy pierogi. To aksamitne ciasto w moich malutkich dłoniach sprawiło że do dzisiaj jest to jedno z moich ulubionych zajęć kuchennych. Potem były pierwsze próby gotowania. Ot tak dla siebie samego. Z czasem powstawały własne przepisy lub modyfikacje tego co gdzieś przeczytałem. Przez cały ten czas gotowałem głównie dla siebie. Dopiero od jakiegoś roku zacząłem raczyć swoich znajomych tym co przygotowuję. Miesiąc za miesiącem zapraszałem innych znajomych do siebie i serwowałem im coraz to wymyślniejsze dania. Pewnego razu kiedy wróciliśmy nad ranem z imprezy moja koleżanka w żarcie zasugerowała że zjadłaby spaghetti. Nie długo myśląc zacząłem je przygotowywać. Oczywiście według własnego przepisu :) Smakowało wszystkim, którzy akurat byli w mieszkaniu. Wtedy też Asia powiedziała do mnie "Masz talent". Osobiście tak nie uważam, jednak jedno wiem na pewno. Gotowanie sprawia mi przyjemność. Uspokaja mnie i pozwala odpocząć. A radość jaką sprawia mi uśmiechnięta mina moich znajomych, kiedy próbują tego co przygotowałem jest nie do opisania. Dlatego postanowiłem dzielić się nią z innymi. Mam nadzieję że spędzimy tutaj wiele miłych chwil, a zamieszczone przeze mnie przepisy sprawią że nie jedna twarz zmieni się od uśmiechu :)

8 komentarzy:

  1. Gratulacje z założenia bloga :) Życzę powodzenia i czekam na pierwszy przepis :) Pozdrowienia z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga. I oczywiście samych pysznych dań. Będę zaglądać. A może coś zgapię ;))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No-no i proszę - pierwsze koty za płoty. Powodzenia :) Paweł Dudziak

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszne są te wspomnienia. nigdy nie jadłam cebulowej zupy..

    OdpowiedzUsuń
  5. zemifiroczka - Dziękuję za życzenia :) Mam nadzieję że wytrwam przy postanowieniu :)

    asieja - polecam zupę cebulową jest idealna na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli ktoś, kto próbuje Twoich potraw mówi, że masz talent, to znaczy, że masz :) Ale masz rację, że najważniejsze jest to, że lubisz gotować.
    Powodzenia i wytrwałości Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marcin, prosto, szczerze i ładnie:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń