środa, 24 kwietnia 2013

Pasta z zielonego groszku i suszonych pomidorów

Przepis na tą pastę dostałem od swojej koleżanki z pracy Asi. Jest ona wegetarianką i w robieniu past warzywnych nie ma sobie równych. Na początku jak zobaczyłem kolor tej pasty nie byłem przekonany co do jej smaku. Jednak jak to osoba, która uwielbia próbować nowe smaki jednak się skusiłem. Smak mnie powalił.

Za groszkiem nie przepadam jednak w takim towarzystwie mnie przekonał. Mam nadzieję, że i Wy się skusicie.

Składniki:
Puszka groszku zielonego
Słoik pomidorów marynowanych suszonych pomidorów
sól
pieprz
ząbek czosnku
łyżka natki pietruszki



Przygotowanie:
Groszek odsączamy i wrzucamy do miski. Pomidory kroimy w drobną kostkę wraz z ząbkiem czosnku. Siekamy również natkę pietruszki. Wszystko wrzucamy do groszku i blendujemy na jednolitą masę. Próbujemy i doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Mieszamy i gotowe.

Na chlebie smakuje wyśmienicie.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz