sobota, 15 czerwca 2013

Warto się wybrać na...

To nowy i stały cykl jaki zagości na blogu. W każdą sobotę będę polecał kilka wartych uwagi wydarzeń kulturalnych. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. No to zaczynamy.

Numer 1 
Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik


To już 17 raz kiedy Polskie Radio zdecydowało się zorganizować piknik naukowy. Tym razem na jego siedzibę wybrano Stadion Narodowy w Warszawie. Warto wybrać się tam całą rodziną. Uwzględnione są wszystkie dziedziny nauki także każdy znajdzie coś dla siebie. Więcej informacji na oficjalnej stronie http://www.pikniknaukowy.pl/

Numer 2
Parada Równości 2013


Nie da się przejść obojętnie wobec Parady Równości. Można sprzeciwiać się z nią i z wartościami jakie propaguje jednak już na stałe wpisała się w czerwcowy obraz stolicy. Ja osobiście nie mam nic przeciwko. Jeśli ktoś chce wyrażać tak swój światopogląd to czemu nie. Zainteresowanych odsyłam na oficjalną stronę http://wolontariatrownosci.pl  

Numer 3
Koncert Gogol Bordello w Stodole


O zespole Gogol Bordello pierwszy raz usłyszałem przy okazji wspólnego występu z Madonną. Piosenka ta tak mi się spodobała, że zainteresowałem się bliżej i samym zespołem. No i się zakochałem w ich muzyce. To połączenie cygańskich rytmów, folku reggae i punk rocka stanowczo do mnie przemawia. Także jeśli się lubicie taką muzykę to 18 czerwca będziecie mieli okazję wpaść na ich koncert do Warszawskiej Stodoły.

Numer 4 
Noc Teatrów w Krakowie


Jest "Noc Muzeów" w całej Polsce a w Krakowie dodatkowo mają "Noc Teatrów" Już w nocy z 15/16 czerwca po raz 7 odbędzie się ta impreza. Warto sprawdzić co będzie się działo zwłaszcza jeśli akurat jesteście w Krakowie lub tam po prostu mieszkacie. Więcej informacji na oficjalnej stronie.

Numer 5
Obrazy Marka Rothko w Muzeum Narodowym w Warszawie


Każdy kto choć trochę interesuje się sztuką nie powinien przejść obojętnie obok tej wystawy. Mark Rothko to znany na całym świecie malarz przedstawiciel tak zwanego color field paintingu. Od 7 czerwca do 1 września można oglądać jego obrazy w Muzeum Narodowym w Warszawie. Warto zobaczyć choćby z ciekawości. Chętnych zapraszam na stronę, gdzie znajdziecie więcej informacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz