poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Pasta jajeczna ze szczypiorkiem

Ten smak kojarzy mi się z przedszkolem i z nie dobrą lejącą się pasta jajeczną. Pamiętam jak nauczycielka pastwiła się nade mną żeby zjadał kanapki z tym czymś co dla mnie było okropne. Jednak jak to bywa po latach postanowiłem zmierzyć się z jednym z moich kulinarnych koszmarów. Popytałem znajomych, rodzinę i wszyscy podawali ten sam pomysł na pastę z jajek. Zapisałem wszystko skrupulatnie no i sam przystąpiłem do dzieła. Powiem wam, że tym razem mi smakowało. Myślę, że to co ujmowało smak tej potrawie serwowanej mi w przedszkolu to po prostu fakt, że jajka nie były wystarczająco dobrze rozdrobnione. Mam nadzieję, że wy nie macie takich koszmarnych wspomnień i spróbujecie zrobić ją w swoich domach.

Składniki:
3 jajka
1,5 łyżki musztardy (ja dałem chrzanową)
2 łyżki majonezu
szczypiorek
sól
pieprz
odrobina kurkumy



Przygotowanie:
Jajka gotujemy na twardo. Następnie obieramy je ze skorupki i bardzo drobniutko siekamy w kosteczkę. Do posiekanych jajek dodajemy musztardę i majonez i wszystko razem porządnie mieszamy. Doprawiamy do smaku solą i pieprze i dodajemy dosłownie szczyptę kurkumy. Na końcu siekamy drobniutko odrobinę szczypiorku, dodajemy do masy i jeszcze raz mocno mieszamy.

Smacznego :)

1 komentarz:

  1. zawsze pyszne :) i zawsze z chęcią się do tego wraca :)

    OdpowiedzUsuń