piątek, 27 września 2013

Pomidory z sosem balsamicznym, serem pecorino i suszoną bazylią.

Nie tak dawno miałem okazję organizować wyjazd do Toskanii dla zwyciężczyń konkursu "Almette - Inspirujący Smak Natury". Na wyjeździe było naprawdę ciekawie i inspirująco, jednak o tym będzie w innym wpisie. Z Włoch przywiozłem sobie trochę sera pecorino i zakupiłem wspaniały aromatyczny sos balsamiczny, który wręcz uwielbiam. Postanowiłem więc go użyć i stworzyć coś dobrego. Pierwszy mój pomysł to właśnie przystawka z pomidorami. Mam nadzieję, że Wam zasmakuje. :)

Składniki:
2 średniej wielkości pomidory
100 gram sera pecorino
sos balsamiczny
szczypta suszonej bazylii



Przygotowanie.
Pomidory kroimy w plasterki, które następnie rozkładamy na talerzy. Polewamy je sosem balsamicznym i ścieramy na nie na tarce ser pecorino. Na końcu posypujemy każdego pomidorka suszoną bazylią. Łatwe, szybkie i naprawdę smaczne. Polecam :)


1 komentarz: