sobota, 5 października 2013

Warsztaty kulinarno-fotograficzne Almette - odsłona druga :)


W zeszłym tygodniu, dokładnie w sobotę również w SmArt Studio miałem okazję spotkać się z kolejną grupą wspaniałych ludzi. Tym razem towarzystwo było całkowicie kobiece. Warsztaty tak jak poprzednio poprowadzili Beata i Lubomir Lipov z Lawendowego Domu. A do boju w kuchni, uzbrojone w aparty stawiły się:

Kasia Nowakowska prowadząca bloga Kuchnia Bazylii

Agata Draht, która prezentuje Moje Gotowanie

Mariola Grzęda czyli Kulinarne pyszności Molki

Anna Kosterna-Kaczmarek, która wie jak smakuje Czosnek w pomidorach

Kamila Młoczek, która prowadzi bloga Kamciss - życie ze smakiem

Martyna Lewicka, która mieszka pod adresem Truskawek 6

Joanna Gralik, miłośniczka Różowej kuchni

Laura Chołodecka na stałe urzędująca w Cafe Babilon

Edyta Juśkiewicz, która wie co to Pasja Smaku

Marlena Lalak-Skałecka z uśmiechniętego bloga Kuchnia Marlenity

Do pomocy zjawiła się również niezrównana Iza z bloga Smaczna Pyza. Wierzcie mi miała ręce pełne roboty.



Panie na początek mierzyły się z przygotowanymi produktami. Miały dokładnie 45 minut na przygotowanie dania z wylosowanej przez siebie kategorii. Można było trafić na deser, danie główne lub przystawkę. Ja nie byłem nieużytkiem. Najpierw obierałem i kroiłem dynię. Następnie kobiety zagonił mnie do ubijania bitej śmietany. Zabawy było przy tym, że ho-ho :)





Kiedy już dania były gotowe, nadszedł czas na zdjęcia i porady pod okiem prowadzących Beaty i Lubomira. Dziewczyny stawały na krzesłach, stołach, fotelach. Wszystko, żeby uchwyć ten najlepszy moment i zrobić wspaniałe zdjęcie. Były też i sesja zdjęcia z przygotowaną potrawą. Można było poczuć się jak gwiazda :) Nie odmówiłem sobie i ja. Zdjęcia znajdziecie poniżej. Jak to napisała jedna z uczestniczek Marcin Giussepe Firmanty I.



Na koniec chciałem jeszcze podziękować mojej dzielnej koleżance z pracy Anicie Śliwce. Anitko bez Ciebie nie dałbym rady zorganizować tych warsztatów. Dziękuję za pomoc :)


Zdjęcia, które możecie oglądać w tym wpisie wykonane zostały przez Kornelię Bułanow i Lubomira Lipov. Dziękuję im bardzo za udostępnienie.

2 komentarze: