czwartek, 19 grudnia 2013

Sałatka z kiełkami fasoli Mung

Mam takie dni kiedy nie chce mi się gotować. Nie mam wtedy siły na poszukiwanie inspiracji czy też tworzenie całkiem nowych połączeń. Wtedy zawsze przygotowuję jakąś sałatkę. Moje sałatki z reguły są proste i łatwo je się przygotowuje. Ważne aby były smaczne i nie przesadzić z ilością składników. Jak wiadomo co za dużo, to nie zdrowo. Tej zasady zawsze się trzymam i jak dotąd się na niej nie zawiodłem. A smak sałatki, cóż oceńcie sami. :)

Składniki:
1 puszka kiełków fasoli Mung w zalewie od Bonduelle
1 opakowanie sera feta
8 pomidorków koktajlowych
opakowanie roszponki
2 kromki pełnoziarnistego chleba
2 łyżki masła do smażenia
sos balsamiczny do polania



Przygotowanie:
Kromki chleba kroimy w kosteczkę i podsmażamy na masełku tworząc w en sposób grzanki. Fetę kroimy również drobną kosteczkę. Na talerzu rozkładamy równomiernie roszponkę. Na niej układamy odsączone z zalewy kiełki fasoli Mung. Pomidorki koktajlowe kroimy w ćwiartki i układamy na roszponce i kiełkach. Podobnie rozkładamy pokrojoną fetę oraz grzanki. Całość polewamy sosem balsamicznym.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz