środa, 22 stycznia 2014

Smaczna Polska – czyli, co tak naprawdę w naszym kraju jest dobrego. + NIESPODZIANKA DLA WAS :)

Ostatnio, dzięki uprzejmości Wydawnictwa Znak, w moje ręce trafiła książka „Smaczna Polska. Regionalny przewodnik kulinarny” autorstwa Magdy Gessler. Osobiście za autorką zbytnio nie przepadam, jednak bardzo byłem ciekaw tej pozycji. Jednym słowem dałem Pani Magdzie szansę. Powiem Wam, że się nie zawiodłem.


Książka podzielona jest według regionów. Znajdziemy tu krótki opis historii danej kuchni oraz wybranych produktów lokalnych. Autorka zabiera nas w niezwykłą podróż po tajnikach kuchni regionalnych. Dzięki tej książce dowiedziałem się, że istnieje coś takiego jak „Słupski Chłopczyk” i bynajmniej nie chodzi tutaj o jakiś kanibalistyczny dodatek. Jednak nie zdradzę Wam, co to za pyszność. Będziecie musieli sami sprawdzić. J


Jak się okazuje, kuchnia polska, jest naprawdę bardzo bogata. Sama autorka stwierdza, że bardziej nasza kuchnia ceniona jest na świecie, niż my cenimy je w naszym kraju. Faktem, który bardzo cieszy, jest to, że powoli zmieniamy nasze postrzeganie kuchni regionalnych. Zaczynamy doceniać produkty lokalne i może właśnie, dlatego ta pozycja trafia w idealnym czasie na półki księgarni.


Ja daję jej bardzo dobrą ocenę. Zachwyciła mnie prostotą przepisów, jak również bardzo wysmakowanymi i pełnymi kolorów zdjęciami. Potrawy w niej zawarte to nie zawsze tylko tradycyjne jadło z danego regionu. To też wariacje na jego temat przygotowane przez autorkę. Pani Magda w wielu miejscach zachęca do takich eksperymentów. Jednym słowem bawmy się przepisami, odkrywajmy regionalne potrawy i smaki.

Jeśli jeszcze nie macie tej książki to zachęcam do zakupu. Obecnie na stronie wydawnictwa możecie tą pozycję nabyć po naprawdę atrakcyjnej cenie. Śpieszcie się, bo może zabraknąć J
Sprawdźcie sami tutaj.

Na koniec, mam też mały prezent dla Was :) 
Jeśli zdecydujecie się zrobić zakupy za minimum 100 zł, to otrzymacie RABAT w wysokości 40 zł.
A wybierać możecie spośród książek w wyprzedaży do 50% oraz nowości z rabatem 25%.

Szczegóły promocji:

1. Aby skorzystać z promocji należy wpisać na stronie www.znak.com.pl
   kod rabatowy  - kod40
2. Gdy wartość Twojego zamówienia wyniesie 100 zł, od Twojego zamówienia odejmiemy 40 zł.
3. Rabat nie łączy się z innymi kodami rabatowymi.
4. Kod rabatowy jest ważny do końca stycznia 2014 roku.

1 komentarz:

  1. Brzmi interesująco, trzeba dać jej szansę i ją przejrzeć. O bogactwie kuchni polskiej wiem od dawna. Zaczęłam ją poznawać szerzej przy powtarzającej się co roku akcji dotyczącej kuchni polskiej na jednym z blogów, oraz akcjach na moim ulubionym forum. Ludzie wyciągali tak różnorodne i ciekawe przepisy na dania regionalne, że spojrzałam znacznie łaskawszym okiem na naszą kuchnię. Mam nadzieję, że bogactwo kuchni regionalnej będzie się rozszerzać :)

    OdpowiedzUsuń