piątek, 3 stycznia 2014

Szybka tarta z jabłkami i białą czekoladą

Czasem nagle nawiedzą nas goście. Nie wiemy wtedy co im podać. Dobrym rozwiązaniem jest właśnie taka szybka tarta z jabłkami i kawałkami białej czekolady. Smakuje naprawdę ciekawie i na pewno zadowoli naszych niespodziewanych przybyszy. Sam ją zobiłem właśnie z takiej okazji. Nagle wpadli do mnie znajomi. Nie miałem nic słodkiego. Szybko sprawdziłem co mam w lodówce i raz dwa wpadłem na pomysł tego smakołyku. Mam nadzieję, że i Wam zasmakuje :)

Składniki:
1 opakowanie gotowego ciast francuskiego
3 duże jabłka
400 ml śmietany 30%
4 jajka
opakowanie cukru waniliowego
opakowanie cukru cynamonowego
tabliczka białej czekolady



Przygotowanie:
Czekoladę ścieramy na tarce na wiórki. Ciasto rozmrażamy i wykładamy nim wysmarowaną margaryną i wysypaną bułką tartą formę. Wstawiamy na 15 minut do rozgrzanego do 180 stopni piekarnika. W między czasie w misce roztrzepujemy jajka wraz ze śmietaną i opakowaniem cukru waniliowego. Jabłka myjemy, obieramy i kroimy w pół księżyce. Po 15 minutach wyciągamy ciasto z piekarnika na dnie układamy pokrojone jabłka i posypujemy cukrem cynamonowym. Wysypujemy wiórki z białej czekolady i wszystko zalewamy śmietanką z jajkami. Wstawiamy na 30 minut do piekarnika.

Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz