wtorek, 11 marca 2014

W 25 minutowym świecie przepisów Anny Starmach

Kiedy zaczynałem recenzować książki kulinarne, miałem problem, jak ugryźć ten temat. Po przemyśleniu tego, na co warto zwrócić uwagę, doszedłem do wniosku, że koniecznie muszę wypróbować kilka przepisów – żeby wiedzieć, czy przepisy zamieszczone w książce są naprawdę dobre. Oczywiście to podejście zastosowałem też do drugiej recenzowanej przeze mnie książki autorstwa Ani Starmach. 


Została ona wydana przez Wydawnictwo Znak, dzięki któremu mogę ją Wam dzisiaj przybliżyć. Założenie książki jest proste. Wszystkie zamieszczone w niej smakołyki powinno się przygotować w 25 minut. Postanowiłem to sprawdzić. Na chybił trafił wybrałem 3 przepisy i zabrałem się do gotowania. I tutaj autorka nie dała plamy. Rzeczywiście, wykonanie ich nie zajęło mi więcej niż 25 minut. Ich przygotowanie było też dość proste. Ania nie używa skomplikowanych składników, jednak jej propozycje są pełne smaku i aromatów. Moim zdaniem jest to pozycja, którą powinny mieć osoby zabiegane, z małą ilością czasu na gotowanie. Na pewno sprawdzi się ona też w domu niejednego singla.


Sama książka jest bardzo przejrzysta. Ma dwa duże działy "Na słono" i "Na słodko". Na samym początku znajdziecie spis treści, który poza nazwami przepisów, zawiera również miniaturki zdjęć. Pomysł ten jak najbardziej mi się spodobał. Każdy przepis jest również opatrzony krótką historią przytoczoną przez autorkę. Możemy się dzięki temu wiele dowiedzieć o jej życiu, rodzinie i przyzwyczajeniach. Ja osobiście bardzo lubię książki, które zawierają takie opisy. Można dzięki nim poznać autora i nie jest to tylko kolejny zbiór przepisów. Takie książki mają dla mnie duszę, bo pokazują osobę, która swoich smaków szuka u babci, znajomych i cały czas stara się odkrywać coś nowego.

 

Książkę polecam, tak jak już pisałem, przede wszystkim osobom zabieganym i singlom. Na pewno się na niej nie zawiedziecie, a w Waszej kuchni zagości naprawdę wiele smaku przy niewielkim wysiłku z Waszej strony 

Na koniec mała niespodzianka od Wydwanictwa ZNAK

Jeśli zdecydujecie się zrobić zakupy za minimum 100 zł, to otrzymacie RABAT w wysokości 40 zł.

Szczegóły promocji:
1. Aby skorzystać z promocji należy wpisać na stronie www.znak.com.pl
   kod rabatowy  - mezczyzna40
2. Gdy wartość Twojego zamówienia wyniesie 100 zł, od Twojego zamówienia odejmiemy 40 zł.
3. Rabat nie łączy się z innymi kodami rabatowymi.

4. Kod rabatowy jest ważny do końca marca 2014 roku.

4 komentarze:

  1. Wygląda zachęcająco. Będę polecać singlom i zabieganym:) Jakie ładne zdjęcia u Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po obejrzeniu programu jakoś nie zostałam fanką Ani Starmach, ale książka wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też program jakoś nie przypadł do gustu, jednak książką miło mnie zaskoczyła :) Fajne przepisy w niej są :)

      Usuń
  3. Aniu staram się jak mogę :) Cały czas się szkolę w robieniu zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń