niedziela, 27 kwietnia 2014

Wyniki konkursu z DecoMorreno


Na wstępie, chciałem Was serdecznie przeprosić za to chwilowe opóżnienie jeśli chodzi o wyniki. Jednak już wracam do pełnych sił blogowych i mogę ogłosić, że w moim konkursie wygrały:

Izabela Wójcik - to co urzekło mnie w opisie to nawiązanie do dzieciństwa i wspomnień związanych z babcią. Ja również, wiele swoich kulinarnych inspiracji czerpię właśnie z kuchni mojej ukochanej babci Krystyny. Izo mam nadzieję, że zaskoczysz jeszcze nie raz tak pyszną babką, jak ta zgłoszona do konkursu.

Aneta Majchrzak - za ciekawy przepis i naprawdę smaczną polewę, którą zastosuję na pewno w którymś ze swoich przepisów. Zgadzam się również z opisem dotyczącym samego kakao. Ja w swojej kuchni zawsze używam właśnie DecoMorreno. Gwarantuje pewność wypieku i naprawdę ciekawy smak.

Wszystkim zwyciężczyniom gratuluję :) W celu odebrania nagrody proszę o przesłanie adresu korespondencyjnego wraz z numerem telefonu dla kuriera. Dane wysyłajcie na adres marcinos4@gazeta.pl

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Ale super - bardzo się cieszę i bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń