środa, 4 czerwca 2014

Roladki ze schabu ze szparagami i suszonymi pomidorami

Dzisiaj chciałem Was zabrać na wycieczkę po szparagowych smakach. Tym razem postanowiłem połączyć je z mięsem i moimi ulubionymi suszonymi pomidorami w oliwie. Takie połączenie jak dla mnie jest idealne na szybki obiad. U mnie sprawdza się idealnie podczas aktywnego dnia. Takie roladki smakują wybornie zarówno na ciepło jak i zimno. Możne je jeść z ziemniakami, ale fajnie smakują też z kawałkiem ulubionego pieczywa z masełkiem czosnkowym. Polecam wcześniej zgrillować pieczywko. Zapraszam do zapoznania się z przepisem.


Składniki:
6 płatów schabu wieprzowego bez kości
12 zielonych szparagów
słoik pomidorów suszonych w oliwie
sól
pieprz
3 łyżki suszonego cząbru
olej czosnkowy
nitka do zwinięcia rolad
2 torebki do pieczenia mięsa



Przygotowanie:
Schab porządnie umyć, osuszyć papierowym ręcznikiem. Następnie posolić i popieprzyć z obu stron i włożyć do miski. Tak przygotowane mięso zalewamy olejem czosnkowym, tak żeby całkowicie zakryć mięso. Miskę wstawiamy do lodówki na noc, żeby mięso się zamarynowało.

Następnego dnia mięso wyciągamy i rozbijamy jak na kotlety schabowe. Szparagi myjemy i obieramy. Odcinamy taki kawałek, żeby zmieścił się na nasze rozbite mięso. Ja wkładałem części z główkami.

Na każdy filet układamy 3 szparagi, a na nie układamy po dwa suszone pomidory. Zawijamy mięso, tworząc roladkę. Ważne aby szparagi i pomidory całkowicie zakryć mięsem. Owijamy porządnie nitką. Teraz każdą roladkę posypujemy suszonym cząbrem. Wkładamy do torebki do pieczenia mięsa.

Pieczemy około 25 minut w nagrzanym do 180 stopni piekarniku.

Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz