wtorek, 17 czerwca 2014

"Życie ma smak", czyli Małgorzata Kalicińska i jej smakowita książka

Po książkę Małgorzaty Kalicińskiej "Życie ma smak" sięgnąłem, gdyż przyciągnęła mnie do niej okładka. Bardzo ładna i lekka, która w moim odczuciu zapowiadała fascynującą przygodę kulinarną. No i się nie pomyliłem.


Książka wydana przez Wydawnictwo FILIA jest jedną z tych, które pochłania się w przeciągu kilku godzin. Autorka zaprasza nas do swojego świata i dzieli się swoimi smakami. Jednak nie znajdziecie tutaj tylko samych przepisów. Pani Małgorzata zadbała też o bardzo ciekawe historie, które odkrywają przed nami jej życie oraz historie z życia jej znajomych.


Całość czyta się naprawdę bardzo przyjemnie. Książka jest podzielona na 4 części, w każdej znajdziemy inne smaki. Raz będą to smaki wspomnień, innym razem smaki uczuć. Autorka pokaże nam też, jak się rozgrzać oraz jak smakuje wielki świat.


Wszystkie te opowieści i przepisy sprawiły, że bardzo miło spędziłem dwa wieczory. Przenosiłem się na typową polską wieś lub odwiedzałem dalekie Indie. Jednak w każdej z tych podróży towarzyszyło mi bardzo dużo ciepła i niesamowitych aromatów. Dziękuję Pani Małgosi za te kilka godzin, podczas których mogłem się oderwać od zgiełku codzienności i znaleźć w cudownym i spokojnym świecie wspomnień.


Jeśli lubicie czasem oderwać się od tego, co codzienne i przeżyć naprawdę ciekawą przygodę to ta książka jest właśnie dla Was. Jest to też na pewno pozycja, którą nie powinny gardzić osoby, szukające nowych smaków i wyzwań kulinarnych. To wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Wystarczy dać się zaprosić do świata autorki.

Ja gorąco polecam Wam tą książkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz