wtorek, 26 sierpnia 2014

"Dieta Agaty" - Agata Jędraszczak

Dieta, to temat, który staje mi się z dnia na dzień coraz bliższy. Tym bardziej się ucieszyłem, kiedy w moje ręce trafiła książka Grupy Wydawniczej PUBLICAT "Dieta Agaty". Z wielkim zapałem zabrałem się za czytanie zawartych tam przepisów.


Okazało się, że Pani Agata nie ma żadnego wykształcenia kulinarnego. Po prostu gotuje z pasji, czyta i dowiaduje się o tym co jemy i co powinniśmy jeść z różnych źródeł. Pomyślałem, że w takim razie mamy coś wspólnego. Ta myśl, sprawiła, że jeszcze chętniej eksplorowałem kolejne strony w tej książce.

Same przepisy są bardzo ciekawe i smaczne. Kilka z nich już wprowadziłem do swojej diety. Każdy przepis jest bardzo przystępnie napisany, oraz zobrazowany przez naprawdę ładnie wykonane zdjęcia. Znajdziecie tutaj przepisy zarówno na śniadania, przekąski, przystawki, sałatki, dania główne, zupy oraz desery.

                 

Potrawy są naprawdę lekkie. Dodatkowym atutem książki jest fakt, że przy każdy przepisie znajdziecie informacje, ile porcji Wam powstanie z podanych składników oraz jaka jest zawartość kalorii w jednej porcji. Jedyny minus, jaki zauważyłem w książce, to brak jasnego zakończenia jednego działu i rozpoczęcia kolejnego. Po prostu nagle z sałatek lądujemy w daniach głównych i zupach. Jest, to, jednak naprawdę malutki minusik.

Książka jest naprawdę ciekawa i wszyscy, którzy chcą odchudzić swoją kuchnię i siebie, powinni po nią sięgnąć. Polecam!


6 komentarzy:

  1. Zostałam zachęcona jak tylko się natknę to zajrzę do tej pozycji i może nawet kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. Książka naprawdę jest warta uwagi.

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia i ciekawe przepisy! Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów:))

    Pozdrawiam:)
    elenagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń