wtorek, 23 grudnia 2014

"Szkoła na widelcu. Najlepsze przepisy dla całej rodziny." - Grzegorz Łapanowski i Maja Sobczak

Tym razem w moje ręce trafiła książka, która na pewno powinna zagościć w niejednym domu. Otrzymałem ją, dzięki uprzejmości Grupy Wydawniczej Publicat. Na początku, byłem sceptycznie nastawiony. Miałem zdanie, że to po prostu kolejna książka z przepisami i poradami jak żyć zdrowo. Jednak po dokładnym jej przestudiowaniu, zmieniłem swoje zdanie.


Jak wskazuje tytuł, jest to pozycja przeznaczona dla rodzin. Głównie takich, które chcą zacząć żyć świadomie i nie karmić swoich dzieci sztucznymi zamiennikami jedzenia. W pierwszej części, dowiemy się czy ogólnie jest zdrowe odżywianie, że jedzenie może być lekarstwem oraz jak i gdzie nauczyć nasze dzieci gotować. To tylko kilka, z mnóstwa porad dla naszej rodziny. Wszystko napisane w przystępnej i zrozumiałem formie. Nie ma tutaj trudnych nazw, za to jest duża dawka wiedzy.


Druga część książki, to zbiór wspaniałych przepisów. Podzielone są one na rozdziały. Znajdziemy tutaj pomysły na śniadania, II śniadania, obiady, desery/przekąski oraz kolacje. Wszystkie potrawy zaprezentowane w tym zbiorze, zakładają używanie naturalnych i zdrowych produktów. Dodatkowo, zawsze na dole strony, znaleźć można krótkie porady, przydatne przy wykonywaniu dań.


Jednym słowem, jeśli jeszcze nie macie pomysłu na prezent, biegnijcie szybko do księgarni po tą pozycję, Na pewno się nie zawiedziecie.


2 komentarze:

  1. Ostatnio się właśnie zastanawiałam czy ją kupić i chyba się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ją mieć, naprawdę ciekawie napisana, dużo porad i fajne przepisy.

      Usuń