poniedziałek, 26 stycznia 2015

Napój oczyszczający z jagodami goji

W styczniu, jak co roku, dominującym tematem w internecie jest oczyszczenie. Proponowane są zarówno diety oczyszczające, jak i ogólne podejście do swojego życia. U mnie, z tymi dietami bywa różnie. Najpierw, żeby zrzucić trochę kilogramów, musi nam się przestawić coś w głowie. Niestety, w moim przypadku nie jest to takie proste. Jednak, postanowiłem trochę nad tym popracować. Dużo czytam i stopniowo zaczynam wprowadzać pewne zmiany do swojego menu. Dzisiaj chciałem się z Wami podzielić, moim pomysłem na oczyszczający napój na bazie jagód goji, imbiru i cytryny. Wszystkie te składniki razem, pozwolą Wam lekko przeczyścić Wasz organizm. Dzięki dodatkowi imbiru, również ocieplą trochę nas od środka. Ja piję go codziennie i wierzcie mi, czuję się odrobinę lżejszy na wieczór. Spróbujcie sami.


Składniki na 1 filiżankę:
2 łyżeczki suszonych jagód goji (polecam Sante)
0,5 cytryny
1 łyżeczka suszonego imbiru
szklanka gorącej wody


Przygotowanie:
Zagotować wodę w czajniku. Do filiżanki na herbatę wsypać dwie łyżeczki suszonych jagód goji. Gdy woda się zagotuje zalać jagody i odstawić na 5 minut. Po tym czasie dodać suszony imbir i porządnie wszystko razem wymieszać. Na koniec wycisnąć sok z połowy cytryny, zamieszać i gotowe. Podawać z plasterkiem cytryny.


8 komentarzy:

  1. fajny pomysł, proste składniki, przetestuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo naprawdę fajnie smakuje i człowiek jakiś lżejszy się po nich czuje :)

      Usuń
  2. Imbir uwielbiam. Spróbuję Twojego napoju :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zasmakuje i będzie często gościł w Twojej kuchni :)

      Usuń
  3. Przetestuj moj pomysł czyli szklanka wody, 2 łyżki syropu klonowego, sok z pół cytryny oraz 1/2 łyżeczki pieprzu kajeńskiego. Mega napój.
    ja popróbuje Twojego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis wypróbowany :) Było smacznie :)

      Usuń
  4. genialny napój, a jagody goji są tak wartościowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, prosty i naprawdę zdrowy :)

      Usuń