wtorek, 24 lutego 2015

"Dieta Italiana" - Gino D'acampo

Kuchnie włoska zawsze kojarzyła mi się z makronem i kaloriami. Jednak, po przemyśleniu tego co widziałem będąc we Włoszech doszedłem do wniosku, że mało jest tam ludzi otyłych. Potem, zgłębiając temat dowiedziałem się, że Włosi jedzą mądrze i naprawdę zdrowo. Ich sekretem, są zdrowe i dobrej jakości produkty.


Gdy w mojej ręce trafiła książką "Dieta Italiana" z wielką ciekawością zacząłem ją studiować. Wstęp do niej, napisała dietetyczka Juliette Kellow, która odkrywa przed nami sekrety kuchni i zdrowia Włochów. Znajdziemy tutaj, wiele informacji o najczęściej używanych przez nich produktach oraz wiele mądrych tabelek, które pomogą nam w procesie odchudzania.

                 

Jeśli chodzi o same przepisy, to tak jak w poprzednich swoich książkach, Gino łączy tradycję z nowoczesnością. Receptury są proste, ale bogate w smaki i aromaty. Kilka wypróbowałem i naprawdę są pyszne. Wszystko podzielone jest według rodzajów posiłków. Znajdziecie tutaj pomysły na śniadania, przystawki, lunche, zupy i sałatki, makarony i risotto, ryby, mięs oraz desery. Wszystko w wersji lekkiej i przyjaznej dla naszych żołądków.


Na koniec, warto wspomnieć o zdjęciach. Proste, a zarazem przyciągające wzrok. Bardzo harmonijniej skomponowane. Wszystko składa się na naprawdę ciekawą i wartą posiadania pozycję.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz